U coronavirus agita u mercatu di e merchenzie

L'effetti di u coronavirus nantu à e materie prime

Dapoi l'arrivu di u Coronavirus, i mercati anu cuminciatu à esse infettati da incertezza, paura è tensione, chì hà lasciatu pocu spaziu chì ùn hà micca sperimentatu i so effetti. Parechje cumpagnie vedenu a so viabilità compromessa. Alcuni parlanu di pudè esse naziunalizati per evità fallimenti, è altri ligati à e materie prime ùn anu micca menu furtuna.

Prima chì l'epidemia sia diventata una pandemia, è ancu prima ch'ella esistessi, u mercatu di e commodities passava dighjà per un mumentu un pocu unicu. Soprattuttu, quella di i metalli preziosi, è qualchì chjave per a fabricazione di prudutti, cum'è u paladiu, adupratu per fà catalizatori per e vitture, condensatori è dispositivi elettronichi. Tuttavia, e tensioni chì puderebbenu esiste trà l'USA è a Cina, avianu dighjà aumentatu i prezzi di u famosu valore di rifugiu sicuru è di u so "omogeneu", oru è argentu. Ma induve pudemu andà veramente?

L'oru si cunsulida, ma ùn retrocede micca in a so salita

L'oru hè mostratu cum'è un valore di rifugiu sicuru in i tempi di coronavirus

L'ultima volta chì l'oru era intornu à 1.700 2012 $ l'oncia, era à a fine di u XNUMX. Da tandu, a ripresa di i mercati è a fiducia di l'investitori anu continuatu à spingelu torna intornu à u 1.000 $ per unza à a fine di u 2015. U Brexit, inseme cù alcuni prublemi strutturali in a zona euro, è certi eventi accaduti in l'anni à vene, l'anu fattu ghjunghje à un valore approssimativu di 1.300 $ in i prossimi anni.

D'altra parte, e tensioni di e duie putenze, USA è Cina, anu cuminciatu à pruvucà una scalata graduale di u so valore. In 2019, l'oru hà rumputu quella barriera è hà sappiutu aumentà circa 200 $ l'oncia, ponendu u preziosu metallu intornu à 1.500 $. È quandu paria chì un accordu avia da esse arrivatu, è i mercati "parianu" di cumincià à calmassi, u Coronavirus hà spintu a onza sopra à 1.700 $. Inoltre, cù alta volatilità, cum'è parechji settori. Ebbè, stu marti avemu vistu a oncia pocu dopu avè righjuntu 1.800 $, mentre questu venneri era cummercializatu guasi 100 $ di menu.

Induve ci porta? A crisa di u 2008 hà purtatu l'oru à cuntinuà à cresce per i prossimi anni. Questu ùn significa micca chì questa idea sia estrapolata cù u Coronavirus, postu chì sta crisa era di u sistema finanziariu. Tuttavia, sta crisa hè una crisa sanitaria, è hà influenzatu parechji settori impunendu quarantine, cunfini è restrizioni cummerciale chì affettanu diverse catene di produzione. D'altra parte, ciò chì hè sicuru hè chì e banche anu cuminciatu à "stampà" soldi, chì una volta in circulazione "duverà" aumentà u prezzu di l'assi. Tenendu contu di stu casu, chì a crisa di Coronavirus hè luntana da esse finita, è chì i guverni pensanu sempre à cumu ripiglià l'attività à pocu à pocu, si deve vede una rivalutazione di u metallu.

L'oliu affonda in u prezzu è hè à u principiu di u crollu

L'oliu casca à causa di u coronavirus è hè in traccia di crollassi

Se qualcosa hè statu bè in u rossu, hè u settore di l'oliu. Quandu a produzzione petrolifera hà digià raghjuntu record in Agostu in Iraq, in un tentativu di piantà a calata di i so prezzi L'Arabia Saudita è a Russia anu arrivatu un accordu pochi ghjorni fà per piantà u sanguinamentu. Specificamente, è dopu una riunione d'urgenza cù l'OPEP, anu accettatu hà tagliatu a so pruduzzione di 20 milioni di barili per ghjornu. Questu accordu hà causatu un record in un ghjornu per u petroliu, induve hè ancu aumentatu più di 40%.

Tuttavia, u Coronavirus accusa u bassu cunsumu di oliu, è ùn ci hè guasi micca spaziu di almacenamentu per questu. I serbatoi, i cundutti è e grotte sotterranee ghjunghjenu à i so limiti. L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (AIE), hà publicatu sta settimana un raportu in u quale cumunicà cum'è parechje zone avianu raghjuntu u so limitu di capacità. Hè ancu osservatu cumu l'effettu di a pandemia hà causatu una diminuzione di 25% in a dumanda di oliu. Passendu da circa 100 milioni di barili à ghjornu à 75 milioni.

Se i tappi di stoccaggio sò largamente ghjunti, u pumping d'oliu deve piantà. Ddu colapsu puderia spinghje u prezzu di un barilu à livelli ancu più bassi chì ùn anu micca previstu di vede. È tutta sta grande preoccupazione hè stata trasferita in i mercati induve avemu vistu un Brent Oil chjude à 28 $ per Barile, è WTI Oil chjude à 18 $ stu vennari 17 d'aprile.

Tutte e cumpagnie petrolifere sò state influenzate. Repsol, Royal Dutch Shell, Exxon Mobile, Total ... In casu chì u mercatu si ripigliessi, a pandemia si calma, è i tagli di a so pruduzzione entranu in vigore, puderia esse interessante occupà pusizioni. Ancu se oghje ci sò sempre tempi duri avanti, è eventuali calate di i prezzi di l'oru neru è di e cumpagnie listate, ùn saria micca stranu di vedeli.

Commodities relative à l'alimentariu

U suchju d'aranciu registra forti risalti per via di a pandemia di coronavirus

Micca tutti sò stati cascati in u mercatu di e materie prime. In u settore di i prudutti alimentari per esempiu, Unu di i sughjetti chì anu aumentatu u più in marzu era "Succu d'Orange". Una di e ragioni hè stata precisamente per via di a Vitamina C, è hè chì a pandemia virale hà pruvucatu u so cunsumu quandu era cunnisciutu di e multiple pruprietà benefiche chì cuntene per u corpu.

In una ligna simile à a cunsumazione di suchju d'aranciu truvemu u Caffè. U cunsumu di caffè hè statu ancu stimulatu postu chì u so cunsumu hè più dumandatu per via di a quarantena è di l'effetti nantu à e persone da u Coronavirus. In questu casu, u so aumentu di prezzu era circa 15%.

A Farina è u Granu anu vistu ancu cresce a dumanda cum'è prudutti essenziali, alzendu i so prezzi intornu à 12 è 8% rispettivamente. E ancu se forse questu hè risicatu à dì, l'aumentu di u cunsumu di materie prime cum'è queste puderia esse motivatu da episodi d'ansietà induve parechje persone sò alimentate. Tuttavia, sta rivendicazione puderia esse sbagliata in una certa misura, chì alcune altre sò state colpite duramente. Un esempiu pò esse truvatu in Corn, induve in u mese di marzu hè cascatu è hè calatu di circa 20%. Altri esempi di svantaghji in i prudutti di basa si puderianu truvà in zuccheru, cacao o legnu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Astrid fernandez dijo

    U cambiamentu di u mercatu è di l'ecunumia dopu à a pandemia di u Virus Corona hà causatu un cambiamentu significativu in a dumanda di prudutti di prima manu. Credu chì l'assi citati in questu articulu sò trà i principali affettati da a crisa globale.
    L'aumentazione di a dumanda di prudutti alimentarii di basa hè abbastanza intesa in i ghjurnali televisivi internaziunali è in i ghjurnali naziunali, quantunque l'acronimi chì si riferiscenu à l'aumentu di l'alimenti chì rinfurzanu u sistema immunitariu eranu assai interessanti. L'aumentu di a dumanda di suchju d'aranciu riflette ancu quantu hè infurmatu u cunsumadore nantu à i so benefici nutrizionali postu chì, cum'è menzionatu, hè cunsumatu per a so Vitamina C.
    U sughjettu sopra citatu di l'oliu hè assai interessante postu chì, à u cuntrariu di l'aumentu di i prezzi di i prudutti chì anu aumentatu a dumanda, u prezzu di l'oliu diminuisce assai per via di u so usu diminuente. Ùn avia micca cunsideratu i prublemi chì a mancanza di spaziu di almacenamentu per l'oliu puderia purtà s'ellu ùn hè micca vendutu è l'urgenza cù a quale cerca di risolve stu prublema per chì l'ecunumia petrolifera ùn cuntinuessi à calà in u mondu sanu.
    Infurmazioni pertinenti è interessanti nantu à i cambiamenti di prezzu per via di a pandemia.