Strategie d'investimentu per esce vivu in 2019

2019 Ùn hè un secretu chì questu annu 2019 serà assai cumplicatu per tutti i mercati finanziarii, sia quelli di azzioni sia di redditu fissu. Questu hè indicatu da i cunsiglii di i più impurtanti analisti finanziarii chì prevenenu chì questu annu pò generà parechje sorprese negative per i picculi è mezi investitori. In questu sensu, l'indici selettivu di a borsa spagnola, l'Ibex 35, parte da unu di i livelli più bassi di l'ultimi anni. Specificamente, da u Punti 8.500 è dopu avè depreciatu in 2018 micca menu di 15%, in ligna cù altri mercati internaziunali.

In questu sensu, e prospettive per investisce in u mercatu di borsa ùn sò micca per tuttu prometenti. Micca assai menu. Malgradu u fattu chì u dipartimentu di analisi di Bankinter cunsidereghja chì "continuemu à pensà chì ùn hà micca sensu per i mercati borsarii di chjude cù perdite quandu i risultati di l'attività si espandenu in duie cifre è l'ecunumia glubale rallenta ma ùn si dirige versu alcuna recessione". Hè un puntu d'ottimisimu chì ùn hè micca spartutu da altri agenti finanziarii chì sò naturalmente più negativi in ​​u diagnosi facenu per i mercati azionarii quist'annu.

Una di queste opinioni vene da analisti finanziarii indipendenti chì prevenenu chì in i prossimi mesi l'Ibex 35 puderia visità livelli à 6.500 punti. Ciò in pratica significa chì l'equità naziunali si deprezzeranu in duie cifre è chì e perdite seranu dunque assai grandi per l'investitori chì anu posizioni aperte in questi assi finanziarii. Un panorama in cui e divergenze sò assai assai chjare trà i diversi intermediari finanziarii. Dunque, a misura principale chì i picculi è mezi investitori ponu aduttà hè a prudenza è sopra à l'altre cunsiderazioni tecniche.

Strategie in 2019: opportunità

i valori Benintesa, ùn mancanu micca voci auturitarii chì mettenu l'accentu chì l'ecunumia serà ragiunevolmente bè quist'annu. Induve e valutazioni sò assai basse, è i prufitti parenu cresce circa 6% è 8%. In cunsequenza di sta tendenza prevedibile in i mercati azionari, pare ragiunevule chì u mercatu di borsa si comporti bè. Alcuni analisti finanziarii, cum'è quelli di Bankinter, sottolineanu chì questu novu esercitu di borsa deve esse pusitivu per l'interessi di l'investitori, cù rendimenti di più di 10%.

D'altra parte, una cosa pare assai chjara per tutti, è hè chì sta volta l'investitori devenu definisce a so strategia per affruntà u rallentamentu o ancu a recessione chì l'analisti annuncianu. Hè più prudente di esse prudenti per evità tuttu ciò chì hè accadutu in a crisa economica precedente. Induve una bona parte di l'investitori anu lasciatu parechji euro per strada. In questa occasione, l'opinione di l'analisti di u mercatu hè luntanu da unanimu, dunque definisce una strada d'investimentu ùn serà micca faciule questu annu. Fattori impurtanti quant'è a guerra cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina, Brexit o appuntamenti eletturali cum'è quellu europeu di maghju ponu avè un impattu significativu annantu à u sviluppu di i mercati borsisti quist'annu.

Andate cortu

In vista di stu scenariu in generale, a prima di e strategie d'investimentu da realizà implica necessariamente sviluppà operazioni di compra è vendita solu à pocu tempu. Hè a misura più bona per difende è priservà i nostri soldi di fronte à scenarii altamente volatili in i mercati internaziunali di capitale. In questu sensu, una strategia eccellente in questa operazione hè basata annantu à l'operazione cù tituli chì anu un impulsu alcista assai interessante. I muvimenti ponu esse fatti in pochi ghjorni vistu. Per ùn rimanere bluccati in e pusizioni di a securità analizata.

In ogni annu, questu ùn hè micca un annu cumu si esegue operazioni assai durevuli. A menu chì ùn anu da avè per a maiò parte di a nostra vita, cum'è i nostri genitori o babboni l'avianu fattu in altri tempi. Induve era un assetu finanziariu chì facia parte di l'eredi. Ebbè, questu ùn hè micca u mumentu più adattu per stà in questi muvimenti perchè ponu esse assai costosi. Soprattuttu s'ellu ci hè bisognu di liquidità à un certu puntu o un altru.

Circate i stocks di grande cap

Questu hè ancu micca un momentu adattatu per sperimentà cù stock di tappi assai picculi. Frà altri motivi di rilevanza particulare, perchè sò quelli chì presentanu un volatilità più alta in a cunfurmazione di i so prezzi. Al di là di altre cunsiderazioni tecniche di i tituli stessi. Hè dunque preferibile destinà i grandi valori di l'indici di capitale. Ùn hè micca chì faranu megliu, ma ch'elli offriranu una sicurità maiò à i picculi è mezi investitori.

D'altra parte, cù grandi tappi sarà sempre più faciule per voi di uttene u ricuperazione di i so prezzi. Qualcosa chì costa assai di più in e cumpagnie chjuche è mid cap, postu chì in certi casi ùn ghjunghjenu mancu più à quelli livelli. Durante l'ultimi anni ci sò innumerevoli esempi chì mettenu in risaltu sta tendenza assai particulare. Questa hè dunque una altra ragione per sceglie l'azzioni principali in e borse naziunali o internaziunali. Micca in vanu, sarete sempre più prutetti è sopratuttu in i mumenti di più grande instabilità in u mercatu di i valori.

Applica un ordine di restrizione

firmà Mettendu in u vostru ordine di compra un mandatu chjamatu stop loss serà pocu menu essenziale in un annu cumplicatu quant'ellu si prevede questu 2019. In questu sensu, esercita prutezzione per difende i vostri interessi cum'è picculu è mediu investitore. Per una ragione assai simplice da spiegà è chì si compone di voi, averete solu e perdite chì puderete assumere solu basatu annantu à i vostri bisogni particulari. In questu modu, eviterete di avè una forte indentazione in u vostru situ di redditu.

Per applicà questu ordine di limitazione di perdite serà solu necessariu chì espone finu à chì livellu di prezzu pudete mantene in e cascate in i mercati azziunarii. Hè una misura assai efficace chì vi aiuterà à priservà u vostru capitale investitu sopra à l'altre considerazioni tecniche. Inoltre, pò esse adupratu da qualsiasi picculu è mediu investitore è senza avè alcun costu ecunomicu o in forma di cumissioni. Hè aperta à tutti i generi di strategia in u settore di l'investimentu in stock.

Ùn lasciatevi trascinà da rimbalzi

In questu annu, una figura cusì pertinente cum'è i rimborsi in u mercatu di borsa serà specialmente periculosa. Perchè pudete falà in queste trappule offerte da i mercati finanziarii è fà acquisti chì pudete rigrettà dopu à qualchì sessione di cummercializazione. Perchè a differenza trà u prezzu citatu è prezzu di compra pò esse assai luntanu. Questu hè unu di i rischi più evidenti à i quali sarete esposti in questu annu cumplessu per fà risparmi redditizii cù questa classe di attività finanziarie.

D'altra parte, ùn pudete micca dimenticà chì i rimbalzi in u prucessi bearish devenu esse aduprati per u cuntrariu. Vale à dì, per schjarisce u portafogliu à pocu à pocu. Solu perchè pudete truvà voi stessi sò situazioni assai indesiderate è chì ponu purtà à a vostra capitale chì cade assai periculosamente. Questu hè qualcosa chì duverebbe abituà in i prossimi mesi. Perchè ùn ci hè dubbitu chì serà una di e più grandi tentazioni chì duvete entre in pusizioni in i mercati azionarii.

Alluntanati da i valori i più cuntrastanti

franchise In ogni casu, è se per qualsiasi ragione vulete realizà operazioni nantu à u mercatu di borsa durante questu annu, ùn duvete micca optà per i tituli più cumplessi per operà. Micca da stupisce, site cundannatu à sviluppà una seria d'operazioni chì pudete rigrettà in pocu tempu. Per dà vi una idea più apprussimativa di questu aspettu, nunda di megliu chè di mette cum'è esempiu ciò chì hè accadutu l'annu passatu cù Dia. A parte hè passata da 4 euro à un livellu di 0,30 euro. Ùn avete micca da ripetiri sta prestazione.

Ebbè, quist'annu ùn serà micca stranu chì stu tippu d'azzione in certe azzioni sia ripetutu. È dunque, duvete esse assai più attenti à segni di debbulezza in queste cumpagnie chì sò elencate nantu à i mercati finanziarii. Al di là di e so cunsiderazioni tecniche è forse ancu da u puntu di vista fundamentale. No sorpresa, questu serà un annu pienu di grandi shock. E ancu se ci seranu opportunità di cummerciale, ùn hè micca menu veru chì ci seranu ancu assai crash in u mercatu di borsa, sia naziunale sia fora di e nostre fruntiere.

In ogni casu, è cum'è riassuntu, a prudenza deve esse u principale denominatore cumunu di tutte e vostre azzioni in i mercati finanziarii. Induve vene senza dubbitu parechji mumenti difficiuli per i picculi è mezi investitori. Induve a chjave serà di fà u più pocu sbagliu pussibule è per questu avete da evità certe operazioni in i mercati azionari. Dopu tuttu, questu hè ciò chì vi aspetta in i prossimi mesi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.