Sharpe ratio

U Sharpe Ratio hè statu sviluppatu da William Sharpe

I ratios sò largamente usati in u mondu finanziariu, in particulare per analizà è paragunate a situazione ecunomica di diverse cumpagnie. Ma ci sò ancu ratios chì ci aiutanu à analizà i fondi, cum'è u Sharpe Ratio, chì parleremu in questu articulu.

Hè un rapportu chì Ci aiuterà assai quandu vulemu paragunà diversi fondi d'investimentu. Spiegheremu ciò chì hè u Sharpe Ratio, quale hè a so formula è cumu interpretà u risultatu. Spergu chì u truverete utile è interessante.

Chì ghjè u Sharpe Ratio?

L'ughjettu di u Sharpe Ratio hè di misurà a relazione trà u ritornu è a volatilità storica di un fondo d'investimentu

Comu sapete bè, I ratios sò indicatori di a situazione ecunomica di una cumpagnia. Grazie à elli, pudemu fà analisi exhaustive nantu à l'imprese stabilendu una relazione trà e diverse unità finanziarie. U risultatu ottenutu da i so calculi hè a situazione finanziaria o l'equilibriu ecunomicu di a cumpagnia in quistione, sempre chì interpretemu currettamente u risultatu.

Paragunendu diverse proporzioni in un certu periodu di tempu, pudemu sapè più nantu à a gestione di a cumpagnia, sia stata adatta o micca. In questu modu serà più faciule per noi di adattà à i pussibuli cambiamenti futuri è risponde à elli cù suluzioni efficaci.

In quantu à u Sharpe Ratio, hè statu sviluppatu da l'economista americanu William Sharpe, chì hè stata premiata u Premiu Nobel. L'ughjettu di sta ratio hè di misurà numericamente a relazione trà a prufittuità è a volatilità storica di a fond d'investissement. Per fà questu, avemu solu dividisce a prufittuità di u fondu chì ci interessa, sottraendu u tassu d'interessu senza risicu, trà a deviazione standard o a volatilità di quella prufittuità durante u stessu periodu di tempu. A formula seria questa:

Ratio di Sharpe = Ritornu di u Fondu - Tassu d'interessu senza risicu (fatturi di trè mesi) / Volatilità storica (deviazione standard di u rendiment)

Cumu hè interpretatu u rapportu di Sharpe?

U Sharpe Ratio hè una misura per paragunà dui o più fondi cun l'altri

Avà chì sapemu ciò chì hè u Sharpe Ratio è cumu per calculà, hè impurtante chì sapemu cumu interpretà u risultatu. Eppo, u più altu u Sharpe Ratio, u megliu hè a prufittuità di u fondu in quistione. Iè veramente, in relazione à a quantità di risicu implicatu in l'investimentu.

A più volatilità ci hè, più altu u risicu. Questu hè chì a probabilità chì u fondu chì avemu calculatu avarà rendimenti negativi hè sempre più grande quantu più volatilità ci hè in i so renditi. In ogni casu, quandu a volatilità hè alta, alti rendimenti pusitivi sò ancu più probabili.

Per questa causa, u Sharpe Ratio hè più bassu è u denominatore di l'equazioni hè più altu quandu u fondu hà una alta volatilità. In altri palori: Se u NAV di u fondu hè stata tra 80 è 120 per un annu sanu, a so volatilità storica hè più altu ch'è quella di un fondu chì u NAV hè stata tra 95 è 105 per quellu stessu annu. A maiò parte di l'investituri ùn sò micca solu à circà i fondi chì anu riportatu ritorni più altu storicamente, ma piuttostu cercate i fondi chì anu ancu evolutu constantemente cù u tempu, senza sperimentà grandi alti è bassi. Per capisce u Sharpe Ratio un pocu megliu, avemu da dà un esempiu quì sottu.

esempiu

Supponete chì ci sò dui fondi mutuali di equità chì realizanu i so investimenti in u stessu mercatu. Cumu misuremu u vostru Sharpe Ratio? Avemu da calculà in un periodu di un annu, cuminciamu cù u Fondu A:

  • Rendimentu à 1 annu: 18%
  • Volatilità à 1 annu: 15%
  • fatture di 3 mesi: 5%
  • Minimu di l'annu: -5%
  • Altu di l'annu: + 22%
  • Sharpe ratio = (18-5) / 15 = 0,86

Invece, i percentuali di fondo B sò dinò:

  • Rendimentu à 1 annu: 25%
  • Volatilità à 1 annu: 24%
  • fatture di 3 mesi: 5%
  • Minimu di l'annu: -15%
  • Altu di l'annu: + 32%
  • Sharpe ratio = (25-5) / 24 = 0,83

Ancu s'è u ritornu di u fondu A hè più bassu di u fondu B, u so ratio di Sharpe hè più altu. Questu hè chì a volatilità di stu fondu hè stata più bassa. In altre parolle: U fondu A hà oscillatu menu di u fondu B, chì hà avutu più alti è bassi chè u primu. Ancu s'ellu à a fine a prufittuità di u fondu A hè stata più bassa, ùn hà mai persu quant'è u fondu B. À u peghju, u ritornu era -5%, mentri l'altru fondu hà persu finu à u 15%.

Immaginate chì avete digià capitu chì u calculu di u Sharpe Ratio di un solu fondu hè di pocu utilità per noi. Hè piuttostu una misura per cumprà dui o più fondi l'una di l'altru, cum'è avemu fattu in questu esempiu.

Mentre chì altri indicatori misuranu i fondi per a so deviazione da u so indice di riferimentu, cunnisciutu com'è benchmark, u Sharpe Ratio hè una grande opzione. per misurà a deviazione standard o a volatilità storica di u ritornu di diversi fondi è paragunà in stu modu. Hè megliu esse sicuru!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.