Pruvidenza d'urgenza

tassi o tasse

Chì ghjè un urge? Si riferisce à prucedura di esecuzione o mezi di esecuzione quandu ci sò una serie di procedure chì sò seguitate è chì cundannanu u pagamentu di una quantità monetaria.

S'ellu si tratta di tasse, beni o servizii, questu accade quandu u u debitore ùn hà micca fattu pagamenti in una manera puntuale cum'è stipulatu bilateralmente. Hè quandu i pagamenti ùn sò micca pagati volontariamente da u debitore chì a restrizione hè applicata cum'è a procedura in cui u debitu cù i patrimonii patrimuniali di u debitore hè raccoltu è saldatu.

Chì hè a procedura di esecuzione?

Di solitu u U contribuente deve pagà i so debiti o tasse fiscali in una manera puntuale, cum'è questu stipulatu.

Ciò significa chì u debitore pagherà i so debiti in un periodu di pagamentu volontariu cum'è marcatu ancu da u imposti diretti o indiretti.

In mancanza di pagamentu in u periodu di pagamenti volontarii, un debitu è ​​a crescita di a tassu d'interessu per mancanza di pagamentu è infine vene à l'urgenza.

Hè cunnisciutu cum'è u prucedura o prucessu di racolta quale l'esecuzione hè furzata. Cù u sustegnu di u titulu esecutivu chì hè statu emessu da questa entità publica è cusì procedi à dà effettu à u so creditu di dirittu publicu attraversu l'esecuzione individuale di i beni di u debitore o di i debitori.

Questu attu legittima l'amministrazione per prucede contr'à l'assi di u debitore in quistione.

Ci hè una 20% di sovrapprezzu fiscale nantu à u debitu, in più di questu, l'ordine d'urgenza genererà "interessu predeterminatu".

In u risultatu di u ritardu accumulatu in i pagamenti per pagà u debitu. In casu chì u debitu sia liquidatu prima di a cumunicazione di l'ordine di esecuzione, u U 20% di supplementu fiscale nantu à u debitu hè diminuitu à 10%, senza generà interesse per u ritardu di pagamentu.

Pruvidenza d'urgenza

Tempi in Providence of Urgency

A prucedura di esecuzione cumencia quandu a notificazione à u contribuente hè stata cunnisciuta. Hè in l'ordine di esecuzione induve questu debitu pendente hè identificatu.

Dintra u i carichi di u periodu esecutivu sò regolati è u debitu hè dumandatu à fà u pagamentu in questione.

El u periodu esecutivu principia u ghjornu dopu a data di scadenza per u periodu di paga volontariu.

Una volta chì u periodu esecutivu inizia, l'amministrazione pò inizià cù a procedura di esecuzioneTuttavia, prima di inizià devi avvisà un attu amministrativu chjamatu "l'ordine di esecuzione".

Listessu chì pò esse cunsideratu cum'è un titulu abbastanza per inizià a procedura. L'ordine di esecuzione hà u stessu pesu è forza esecutiva cum'è un "sentenza ghjudiziaria"Dunque cun questu hè pussibule procedere contr'à u patrimoniu di u contribuente in questione.

Caratteristiche di a Provvidenza di Urgenza

Sicondu a LGT, caratteristiche di u prucedimentu esecutivu Sò i seguenti:

  1. A procedura di esecuzione hè unica è esclusivamente amministrativa. Solu una parte di l'amministrazione fiscale hè u compitu di risolve incidenti in a procedura di esecuzione, è ancu di capisce u casu particulare.
  2. In quantu à a vostra cuncurrenza in questu sensu cù altre prucedure di applicazione. A procedura di esecuzione ùn pò esse cumminata cù procedure giudiziarie o qualsiasi altra procedura chì comporta persecuzione.
  • Dentru e cuncurrenze cun prucedure di esecuzione uniche. In questi casi, a sequestrazione più antica serà quella per a quale preferenza hè data, in questu casu particulare, a rilevanza di u casu serà presa à a data di a diligenza di sequestramentu.
  • À a cuncurrenza di esecuzione universale o procedure di fallimentu. Ié, è solu se l'ordine di esecuzione hè statu emessu cù una data prima di a data di a dichjarazione di insolvenza.
  1. A procedura di esecuzione hà iniziazione è impulse di ufficiu in tutte e tutte e so prucedure.
  2. La suspensione di u prucedimentu esecutivu pò esse realizatu solu sottu à l'ipotesi previste in u regulamentu fiscale.
  • In unu di i casi previsti in i regolamenti fiscali.
  • In casu chì u debitore paghi u debitu in tuttu.
  • In casu chì ci sia un errore materiale nantu à u debitore, o un errore in a determinazione di u debitu.
  • A causa di terze parti. Questu accade quandu un terzu cerca di levà a sequestrazione perchè si capisce chì appartene à ellu in duminiu o chì, per preferenza à u Tesoru Publicu, u terzu in questione hà u dirittu di esse rimbursatu da u so creditu.

Effetti di a Provvidenza di Urgenza

Una volta iniziata a procedura di esecuzione, l'effetti chì sò contemplati sò:

  1. L'amministrazione fiscale in questione pò è pò esercità i puteri esecutivi chì esistenu durante a procedura di esecuzione. Questu per raccoglie u debitu in circulazione, realizatu attraversu sequestri è l'applicazione di e garanzie. Normalmente stu tippu d'azzioni esecutive ùn ponu esse effettuate immediatamente dopu avè notificatu u debitore, deve passà un periodu chì pò esse riferitu in qualsiasi regulamentu.
  2. À propositu di u termine d'entrata. Dopu a notificazione di u "pruvidenza d'urgenza», Avete a pussibilità di pagà o di saldà u debitu. Cumu si pudia aspettà u contribuente pò fà u redditu in ogni mumentu durante u periodu esecutivu, basta chì questu accada prima di a notificazione di l'ordine di esecuzione. Benchì u pagamentu sia pussibule di esse fattu, ci sò ancu differenze per fà i pagamenti in tempi diversi, sta differenza si trova in i supplementi di u periodu esecutivu è l'interessi per u ritardu, chì u debitore deve pagà in tuttu.

Chì sò i motivi di l'uppusizione à l'ordine di esecuzione?

Hè stipulatu chì ùn ci hè nisuna ragione per oppusizione fora di i seguenti elencati è dunque, ùn serà micca presa cum'è ragione di opposizione à l'ordine d'urgenza qualsiasi altra ragione fora di i seguenti:

Pruvidenza d'urgenza chì hè

  1. U debitu hè liquidatu, estinguutu in tuttu o ci hè una prescrizione di u dirittu di dumandà u pagamentu di u listessu.
  2. L'uppusizione à l'ordine di esecuzione serà pussibule in casu chì ci sia una dumanda di postponimentu, compensazione o frazionamentu in u periodu di pagamentu volontariu o altre cause per a sospensione.
  3. L'uppusizione à l'ordine esecutivu serà pussibule in casu chì ci sia una mancanza di notificazione riguardu à u saldu di u debitu.
  4. L'uppusizione à l'ordine esecutivu serà pussibule in casu chì a liquidazione sia annullata.
  5. L'uppusizione à l'ordine esecutivu serà pussibule in casu d'omissione o errore in u cuntenutu chì comprende l'ordine esecutivu, u listessu errore o omissione chì hè un impedimentu per identificà u debitore o in i parametri per capisce u debitu.

Circa u sequestru di beni è diritti

A sequestrazione deve copre solu a parte prupurziunale à u valore di i beni è di i diritti chì coprenu u valore di u debitu chì ùn hè statu pagatu, l'interessi per u ritardu di u listessu, i supplementi di u periodu esecutivu è qualsiasi costu per a procedura di esecuzione.

Per cuincidenza L'attivi o i diritti chì a so quantità supera u valore di e quantità sopra menzionate ùn devenu micca esse sequestrati.

notifiche d'urgenza

Dentru l'ordine di sequestru. In questu ordine, certi criteri sò stabiliti chì determinanu l'ordine chì hè seguitu durante l'embargo:

  1. L'accordu cù u contribuente in questione. Finu chì u contribuente a dumanda, l'ordine di u prucessu di sequestru pò esse alteratu, questu senza lasciare da parte chì i beni sequestrati garantiscenu u valore è a raccolta, cù a stessa efficienza è u più prestu pussibule, questu senza causà dannu à terzi.
  2. S'ellu ùn ci hè accordu, i beni saranu sequestrati.Per questu scopu, quelli beni più faciuli da vende è menu cari per u partitu di u debitore seranu presi in contu.
  3. Durante l'effettu di l'embargou, l'ordine seguente serà realizatu:
  • Cassa o capitale depositu in istituzioni di creditu, puru chì appartenenu à u debitore.
  • I diritti è i tituli chì ponu esse rializati à breve tempu, basta chì sia menu di 6 mesi.
  • Salarii, salarii è pensioni di u debitore.
  • L'immubiliare di u debitore.
  • L'interessi, u redditu è ​​i frutti di u debitore.
  • I stabilimenti industriali è cummerciali di u debitore.
  • L'antichità di u debitore, metalli preziosi, orfebri, pietre fini è gioielli.
  • Beni mobili è persunali di u debitore.
  • I diritti è i tituli chì ponu esse realizati à longu andà, questu termini hè più di sei mesi.

Beni è diritti cunnisciuti saranu sequestrati in l'ordine menzionatu sopra., però, ci sò duie eccezzioni o regule speciali menzionate qui sotto:

  1. Infine, quessi beni chì richiedenu l'interferenza necessaria à u domiciliu di u contribuente restanu, questu pò esse mobili, gioielli, ecc. Finu chì sti beni sò in a casa.
  2. I tippi di beni "inaccattabili" per legge ùn saranu micca sequestrati. Un esempiu di questu hè u fondu di pensione o un strumentu cù u quale u cummerciu hè esercitu, in più di piglià in contu a parte inaccattabile di u salariu o di u salariu.

 

 

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.