L'Indice Buffet

L'Indice Buffet anticipa calati in i mercati

Dopu à a crisa chì culpisce è affundendu u PIL di tutti i paesi, i stocks parenu avè pigliatu una direzzione contrintuitiva. E "impressioni" di soldi da e Banche Centrali parenu avè incuragitu a ripresa di i mercati borsarii. Tuttavia, ci sò parechje voci chì sò alzate avvertendu di l'insolitu è ​​ancu irrazionale di queste reazioni alciste. Inutili, certi settori parenu avè recuperatu megliu di ciò previstu, è altri micca tantu. Sta forma di ricuperazione hà purtatu alcuni analisti à prevede chì a ripresa serà in forma di K, è micca in L, V, o cume sò state pruposte varie lettere di l'alfabetu per spiegà cumu vene. In a forma di K, si intende spiegà a polarità chì esisterà trà i settori, unu di i vincitori hè u settore tecnologicu. Ma hè vera sta ripresa?

Parechji investitori, sia analisti tecnichi sia analisti fundamentali, mancanu certi cumpurtamenti di un gruppu particulare di azzioni. Si tratta di alcuni cume Zoom Video Communications, chì anu aumentatu dapoi u principiu di l'annu chì u so valore era di 68 $ hà righjuntu uni pochi ghjorni fà $ 478 per azzione, un aumentu di pocu più di 600%. Un altru grande esempiu hè statu Tesla, chì e so azzioni sò passate da 84 $ à u principiu di l'annu (Split inclusu) à scambià sopra 500 $ pochi ghjorni fà, una crescita di 500%. Chi succede? Puderanu esse stati veramente i vincitori o sò sopravvalutati? Senza entrà in analisi finanziarie di imprese chì e prestazioni di u mercatu di borsa sò state assai sopra a media, pudemu sceglie di avè una visione un pocu più globale di induve si trovanu i mercati. Per questu avemu aduprà u «Indice Buffet», di quale avemu da parlà oghje.

Cosa hè l'Indice Buffet?

Spiegazione di ciò chì hè l'indice di buffet

L'indici più impurtanti in i Stati Uniti sò cunnisciuti da tutta a cumunità d'investimentu. Tra d'elli avemu u Nasdaq 100, chì include i 100 stock più impurtanti in l'industria tecnologica, u Dow Jones Industrial Average 30, chì misura l'evoluzione di e 30 più grandi società à responsabilità limitata, è u S&P 500, induve hè statu u più riprisentante di l'ecunumia nordamericana è raggruppa circa 500 cumpagnie di grande capitalizazione. Tuttavia, ci sò alcuni altri indici chì ùn sò micca cusì cunnisciuti, ma micca menu impurtanti per quessa. L'indice nantu à u quale si basa a formula per estrarre l'indice Buffet hè l'indice Wilshire 5000.

U Wilshire 5000 hè l'indice induve tutte e cumpagnie notevuli sò elencate, escludendu ADR, società limitata è piccule imprese. Pò esse truvatu sottu u ticker "W5000". U Wilshire, hà ancu avutu una ricuperazione rimarchevuli cum'è i so analoghi. Tuttu què in un cuntestu duve sò stati interrotti i confinamenti, l'interruzzioni in i negozii, è u scumpientu ecunomicu per l'interruzzione di u ciculu ecunomicu "naturale". Tutti issi eventi si traducenu in calate assai impurtante è micca insignificanti di u PIB di e diverse economie.

U casu singulare chì ci cuncerna in st'articulu è chì hà fattu saltà l'allarmi hè quellu l'indice Buffet, chì misura u raportu di a capitalizazione tutale di u Wilshire 5000 à u PIB (Produttu Internu Lordu) di i Stati Uniti hè à livelli estremamente alti. Cusì, questu indice hà travagliatu finu à oghje cum'è un grande predittore di i più impurtanti crash di u mercatu di borsa. Un esempiu, a grande rilevanza chì hà pigliatu in a bolla dot-com. Per capiscelu, vedemu cumu hè calculatu.

Cumu hè calculatu l'Indice Buffet?

Cumu hè Calculatu l'Indice Buffet

U modu cumu hè calculatu l'Indice Buffet hè assai simplice in realtà. Si tratta di piglià u valore di capitalizazione tutale di u Wilshire 5000 è dividerà per u PIB di i Stati Uniti. U numeru resultante hè l'espressione percentuale di detta relazione, è per sprimelu cum'è percentuale, chì hè cumu si dà in realtà, hè moltiplicatu per 100.

Per interpretà currettamente u risultatu, duvemu capisce ciò chì a percentuale ci dice. Per avè una guida è / o una riferenza, e relazioni seguenti sò abbastanza.

  • Una percentuale menu di 60-55%. Vuleria dì què i sacchetti sò boni. Più bassa hè a percentuale, più grande hè a sottovalutazione ch'elli anu.
  • Una percentuale intornu à u 75%. Nè caru nè economicu, hè a media storica. U mercatu seria abbastanza equilibratu. Se l'ambiente hè bonu, e scorte sò prubabile d'avè un viaghju ascendente in questu scenariu. D'altra parte, se l'ambiente diventa più ostile, seranu pussibili prezzi più bassi.
  • Una percentuale più grande chì 90-100%. Ci sò quelli chì preferenu a linea 90, è altri a linea 100. Ma cumu si pò deduce, in questi scenarii i sacchetti cumincianu à esse cari. Più hè alta a percentuale, più sò sopravvalutate.

Quandu ci hè statu u crash di u dot com, i sacchetti eranu à 137% è sò cascati à 73% (a so media storica pudemu dì). In a crisa finanziaria, e scorte eranu intornu à u 105% è sò calate à u 57% (vale à dì, eranu sottovalutate).

Dopu à e predizioni ... Induve simu avà?

Induve ponu andà i mercati mundiali di borsa?

U Wilshire 5000 hà una capitalizazione attuale di circa 34 trilioni di dollari. Uni pochi ghjorni fà hà ancu capitalizatu più di 36 trilioni! Questu in perspettiva di u PIB di i SU chì attualmente hè dovutu à a caduta di l'ecunumia in 19 trilioni ci dà un valore di 174% (34 trilioni divisu per 19 trilioni multiplicatu per 5). Sò Borsa Svalutate? A risposta a priori è senza dubbitu seria sì. Mai prima, nè in a bolla dot-com cù a so valutazione intornu à 137%, ùn anu micca righjuntu u record attuale di 174%. Chì accade è chì ci pudemu aspittà?

À dilla franca, dopu à anni di sperienza d'investimentu, hè qualchì volta difficiule d'anticipà ciò chì accadrà, ma quandu si face, avemu sempre avutu un locu da circà. Hè assai pussibule chì l'indice Buffet ci avverti, cum'è in l'occasioni precedenti, di un futuru crash di borsa. Tuttavia, l'apparizione di una nova generazione d'investitori è di speculatori, attualmente cunnisciuta cum'è Robinhood per via di l'apparizione di app chì permettenu investimenti à costi bassi, determinanu in qualche modu u clima finanziariu di i mercati. Questu, aghjuntu à i forti afflussi di soldi à i mercati è l'ecunumie da parte di e Banche Centrali, suscitanu ancu e paure di una ripresa di l'inflazione, chì, trasferita à l'ecunumie, inflerà i prezzi, riducendu a relazione trà PIB è redditu. .


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.