Citazioni di John Templeton

John Templeton era un rinumatu investitore è filantropu

Se una cosa hè chjara, hè chì u cumpurtamentu di u mercatu è l'emozioni umane sò strettamente ligate. Cusì ùn hè micca surprisante chì parechji di i grandi investitori studienu ancu l'essere umanu è i grandi prublemi di a vita, cum'è u filantropu John Templeton. Questu americanu era assai interessatu à a scienza è l'universu, ancu creendu u so propiu fundamentu per finanzà studii ligati à e grande dumande di a vita. Per questa ragione è per a so grande saviezza, e frasi di John Templeton sò altamente raccomandate.

Oltre à elencà e nove migliori frasi di st'investitore è filantropu americanu, parleremu ancu un pocu di quale era questu omu è di a fundazione ch'ellu hà creatu.

I 9 migliori frasi di John Templeton

E frasi di John Templeton portanu assai saviezza

Prima di parlà di questu grande omu, elencemu nove ore megliu frasi di John Templeton. Cusì pudete avè una idea di ciò chì era questu grande investitore è cumu hà pensatu.

  1. Pensu chì ùn saraghju solu nantu à sta pianeta una volta, è solu per un cortu tempu. Chì possu fà cù a mo vita chì porterà à benefici permanenti? "
  2. "Quelli chì spendenu troppu saranu pruprietà di quelli chì sò risparmiatori".
  3. "Sò cunvintu chì i nostri discendenti, in un seculu o dui, ci vedranu di novu cù a stessa pena chì avemu versu e persone chì dui seculi fà si sò dedicati à a scienza".
  4. «E quattru parolle e più cari in lingua inglese sò Questu tempu hè diversu. "
  5. "Aduremu i dei, ma capiscimu chì a divinità chì aduremu hè al di là di a nostra comprensione".
  6. "Travagliate per esse una persona umile".
  7. "Grandi principii etichi è religiosi sò u fundamentu per u successu è a felicità in tutti i duminii di a vita".
  8. "I mercati di toru nascenu da u pessimisimu, crescenu in scetticisimu, maturanu in ottimisimu, è morenu in euforia".
  9. "Avà mi cuncintrau nantu à a ricchezza spirituale, è sò più impegnatu, più entusiasmu è più alegru di quellu chì aghju mai statu".

Quale era John Templeton?

John Templeton hè statu fattu Cavaliere di l'Imperu Britannicu

In u 1912 u nostru prutagunistu, John Templeton, hè natu in una piccula cità di i Stati Uniti chjamata Winchester. Era u figliolu di una famiglia presbiteriana è u primu ghjovanu in cità à andà à l'università. Ci hè da nutà chì non solu hè andatu à una università assai prestigiosa, Yale, ma hè statu ancu unu di i primi di a so classa. À partesi da u 1937, hà principiatu a so carriera in Wall Street, acquistendu assai sperienza è accumulendu saviezza chì si riflette in e frasi di John Templeton.

A so strategia d'investimentu era assai basica: Cumprate bassu è vendite altu. In u 1954, st'investitore hà creatu "Templeton Funds", un fondu chì seguita a strategia di diversificazione è di mundialisazione. Questu hà fattu Templeton un pionieru in a gestione di i fondi mutui.

John Templeton hà finitu per rinuncià à a so naziunalità americana per aduttà i britannichi. Più tardi si hè stallatu in Bahamas, un paradisu fiscale cunnisciutu. E duie decisioni si sò rivelate assai riesciute à u livellu fiscale. Sicondu a rivista U solduJohn Templeton era "u megliu raccoglitore di stock globale di u XNUMXu seculu". Tuttavia, u so caratteru filantropicu guadagnava sempre di più in primura. Hè finita per vende "Templeton Funds" per 440 milioni di dollari, ghjunghjendu à un record per una tale impresa.

I so grandi successi cum'è filantropu anu impressiunatu a regina Elisabetta II, chjamendulu Cavaliere di l'Imperu Britannicu. Hè cusì chì Sir John Templeton hè diventatu. Tuttavia, hà continuatu à guidà un modu di vita umile è modestu. Hè mortu à l'età di 95 anni in Nassau, in Bahamas.

Bibliografìa

Cumu puderebbe aspittà, e frasi di John Templeton ùn solu anu lasciatu a so saviezza scritta, s'ellu ùn hè ancu una seria di libri ch'ellu publicò per tutta a so vita. Avemu da elencarli quì sottu, in ordine cronologicu è cù u so titulu originale in Inglese:

  • 1981: L'approcciu umile: I scientisti scoprenu Diu
  • 1992: Pianu Templeton: 21 Passi per u Successu Persunale è a Felicità Reale
  • 1994: Diu hè a sola realità? A Scienza Indica un Sensu Più Profondu di l'Universu
  • 1994: Scopre e Legge di a Vita
  • 1997: Golden Nuggets di Sir John Templeton
  • 2005: Finanze Fideli 101: Da a Povertà di a paura è di l'Avidità à e Ricchezze di l'investimentu spirituale
  • 2006: Ricchezze per a Mente è u Spìritu: U Tesoru di e Parolle di John Marks Templeton per Aiutà, Ispirà è Campà

In quantu à l'edizioni in spagnolu, ci n'hè solu unu di u 2004, intitulatu Storia di una vongola: una favula di saviezza è autocunniscenza.

Fundazione John Templeton

John Templeton hà creatu a Fundazione John Templeton

In più di e grandi frasi di John Templeton, Stu filantropu hà ancu lasciatu una fundazione chjamata dopu à ellu. Attualmente, u presidente di sta fundazione hè u so figliolu: John M. Templeton Jr. Ancu se u so nome hè "John Templeton Foundation", hè generalmente cunnisciuta cum'è "Templeton Foundation".

Fondamentalmente u so scopu hè di serve cum'è una sorta di catalizatore filantropicu è cusì prumove nuove scoperte chì sò in leia cù e grandi dumande di a vita:

  • U soldu risolverà i prublemi di sviluppu in Africa?
  • L'Universu hà un ughjettu?
  • U mercatu liberu currode a moralità?
  • A Scienza Rende Fede in Diu Obsoleta?
  • L'evoluzione spiega a natura umana?

Cumu pudete vede, queste dumande riguardanu temi diversi, da e leggi di l'universu è di a natura, finu à l'influenza chì u mercatu, a borsa o u soldi anu nantu à e persone. Questa fundazione hè nata da l'impegnu di Sir John Templeton per a ricerca scientifica. U so mottu hè "Quantu sapemu pocu, quantu ci vole à amparà", ciò chì implica chì sperava di cuntribuisce in questu modu à u prugressu di tutta l'umanità attraversu scuperte veramente pertinenti.

A Fundazione John Templeton copre parechje zone in termini di finanzamentu, chì avemu da listà avà:

  • Scienza è grandi dumande: Scienze fisiche è matematiche, scienze di a vita, scienze umane, filosofia è teologia, scienza in dialogu.
  • Sviluppu di caratteri
  • Libertà è iniziativa libera
  • Talenti cognitivi eccezziunali è genii
  • Genetica

Hè chjaru chì e frase di John Templeton facenu micca solu riflette à l'ecunumia, ma ancu à l'essere umanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.