diritti di trasferimentu

Hè impurtante di piglià in contu i diritti di trasferimentu se vulemu acquistà un affari in questu modu

Di sicuru avete vistu in più di una occasione qualchì affari in trasferimentu. Pò esse una idea seducente per acquistà un affari chì hè digià in funziunamentu. Ma chì significa veramente? Ci sò parechji aspetti chì duvemu piglià in contu, unu di elli hè u dirittu di trasferimentu.

Per aiutà à chjarificà sti cuncetti, spiegheremu in chì consiste u trasferimentu di un affari è quali sò e prucedure implicate. Inoltre, parleremu più in dettagliu di i diritti di trasferimentu, assai impurtante s'è i locali sò in affittu. Sè site interessatu in u sughjettu, ùn esitate micca à cuntinuà à leghje.

Cumu hè u trasferimentu di un affari?

I diritti di trasferimentu devenu esse inclusi in u cuntrattu originale in modu chì ponu esiste

Prima di parlà di diritti di trasferimentu, avemu da discutiri prima di ciò chì hè custituitu u trasferimentu di un affari. Bastamente, hè un cuntrattu per via di quale i beni tangibili (mobili, prudutti, etc.) è ancu beni intangibili (clienti, marca, etc.) sò trasferiti. Ci hè parechje ragioni per chì una persona pò decide di trasfirià a so attività, u più cumuni hè a retirazzione, a malatia o a mancanza di tempu, frà parechji altri. Di sicuru, a persona chì vole acquistà l'affari hà da pagà u trasferimentu. U prezzu hè determinatu in u cuntrattu rispettivu.

Prucedure

Cum'è l'imaginerete sicuru, a realizazione di un trasferimentu di un affari ùn hè micca cusì simplice quant'è pare. Ci hè una seria di documenti è prucedure chì duvemu fà prima di finisce u prucessu. Videmu ciò chì sò:

  1. Cuntrattu di cessione: Contene l'assi chì saranu trasferiti è tuttu ciò chì hè in u locu è chì hè necessariu per l'affari in quistione. U prezzu serà ancu stipulatu in u cuntrattu, chì includerà ancu a cartera di u cliente, l'infrastruttura, u stock, etc. È se necessariu, a licenza seria ancu inclusa in questu passu.
  2. Cessione di affittu: Cum'è dettatu da a Legge 29/1994 nantu à l'affittu urbanu in l'articulu 32, u locatore hà permessu di sublocazione di u locu o di cedillu senza l'accordu di u locatore. Tuttavia, duvete avvisà almenu 30 ghjorni in anticipu, postu chì u pruprietariu di u locu pò aumentà a lucazione finu à u 20%, se vulete.
  3. Licenza di apertura: Hè ottenuta in a municipalità di a cumuna per fà u cambiamentu di pruprietà. Di solitu dumandanu una seria di ducumenti, i più frequenti sò questi : DNI cù fotocopia, l'identificazione di a licenza precedente è, per l'imprese, i procuramenti di a persona chì firma a dumanda è l'attu di incorporazione.
  4. Registrazione di a cumpagnia o di un impiegatu autonomu: Avà avemu solu registrà cum'è un impiegatu autonomu o una cumpagnia. Dopu un trasferimentu, pudemu sceglie diverse modalità, queste sò i più cumuni: Sucità civile, A sucità limitata (SL), Stima Obiettiva è Stima Diretta Normale o Stima Diretta Simplificata. Eccu Spieghemu i passi da seguità per iscrizzione cum'è un impiegatu autonomu.

Tuttu chistu pò diventà un mess assai attentu. Per quessa, hè assai cunsigliatu per andà in a cunsiglieru specialista per gestisce tutte queste prucedure. In più, serà incaricatu di informà di i nostri obblighi fiscali. In questu modu eviteremu esse sanzionati per qualchì mala gestione.

Chì sò i diritti di trasferimentu?

I diritti di trasferimentu implicanu un trasferimentu di l'obligazioni è di i diritti di l'inquilino à una terza persona

Avà chì avemu capitu un pocu megliu ciò chì hè custituitu u trasferimentu di un affari, andemu à vede ciò chì esattamente sò i cosiddetti diritti di trasferimentu. Ebbè, hè in fondu di a quantità chì una persona, sia legale o fisica, hà da pagà per acquistà u locu in quistione. Stu locu deve esse un affari, vale à dì un locu induve ogni tipu d'attività ecunomica si svolge. Inoltre, deve esse affittatu in modu chì pò esse subrogatu cum'è inquilino.

In altre parolle: i diritti di trasferimentu, chì deve esse pagatu, implicanu un trasferimentu di l'obligazioni è i diritti di u locatariu à una terza persona. Questu pigghia u locu di l'inquilanu. In questu modu, u terzu diventa l'inquilanu di u cuntrattu di affittu originale esistente, à quale era inizialmente straneru. Questu subroga a so pusizioni, quella di locatariu.

Caratteristiche di i diritti di trasferimentu

diritti di trasferimentu deve risponde à certe linee guida. Per quessa, pudemu dì chì e caratteristiche principali di i diritti di trasferimentu sò i seguenti:

  • A persona chì acquista u locu deve pagà, iè o iè, una considerazione o un certu prezzu.
  • Dopu à trasfiriri u locu u cuntrattu di affittu precedente hè mantinutu cù i stessi termini, ùn pò micca esse cambiatu.
  • I diritti di trasferimentu deve esse accunsentutu in l'affittu. Se no, u locatariu hè obligatu à ottene l'accunsentu di u locatore s'ellu vole trasfiriri u locu.
  • Ci sò solu diritti di trasferimentu per i lochi cummerciale, induve l'attività ecunòmica si svolge. Ùn pò micca esse appiicatu à a pruprietà immubiliare usata cum'è una casa.
  • Hè imperativu chì u trasferimentu sia registratu in un attu publicu.
  • Hè ancu ubligatoriu di avvisà in modu affidabile u patrone chì u trasferimentu hà da esse fattu.
  • U magazzinu ùn pò esse trasferitu, solu i locali.

esempiu

Per capiscenu un pocu megliu cumu u travagliu di i diritti di trasferimentu, facemu un picculu esempiu. Eva hè a patrona di un locu è per piglià qualcosa, l’affitta à Paco, chì dice ch’ellu apre una caffetteria quì, è cusì svolge un’attività cummerciale. Dunque, Paco hè l'inquilino è Eva hè u patrone.

Cù u passaghju di u tempu, Paco decide chì ùn vole micca cuntinuà à gestisce a cafeteria è vole trasfiriri u locu. Allora apparisce Alex, chì ùn hè nè l'inquilino nè u pruprietariu di u locu. In ogni casu, hè interessatu à l'affari è piacerebbe mantene u locu. Per fà questu, Alex avissi da subrogà cum'è inquilino. In altre parolle: Pigliaraghju u locu di Paco in l'affittu iniziale, mantenenu tutti i termini impliciti.

Spergu chì cù questu esempiu i diritti di trasferimentu sò stati clarificati. In fondu l'inquilanu hè cambiatu, senza toccu u cuntrattu originale. Questu pò esse un pocu avantagiu in certi casi, ma ricordate chì hè di a maiò impurtanza leghje bè i cuntratti, ciò chì sò, fighjendu soprattuttu à a stampa fine.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.