Cosa hè un bonus: esempi attuali

Chì pò significà bonus?

Quandu avete intesu a parolla bonus, i vostri labbre surrisanu di sicuru. Hè una di e parolle più pusitivi perchè affetta direttamente o indirettu dinero chì pudete spende Ma chì hè un bonus?

Se vulete sapè ciò chì significa bonus è quali sò i casi in quale stu tipu di migliuramentu pò esse inclusu, allora fate un ochju à ciò chì avemu preparatu.

ciò chì hè un bonus

Pudemu definisce un bonus cum'è un scontu datu à una persona per pagà menu. Pò esse ancu capitu da u puntu di vista cuntrariu, vale à dì, un aumentu di ciò chì hà da esse incaricatu.

A verità hè quellu a parolla bonus hà parechje ipotesi in quale hè utilizatu. Per esempiu, avemu i bonus di u travagliu in quale i bonus sò pruposti per l'assunzione di certi impiegati. L'imprenditorialità autonoma riceve ancu qualchì bonus è ancu per l'assicuranza ci sò riduzioni in u pagamentu di a prima à u principiu o per fideltà.

In certi casi u bonus pò ancu esse cunsideratu cum'è gratitùdine. Per esempiu, in u casu di un travagliadore, puderia riceve un bonus, bonus, premiu, per aumentà a vendita o per fà una seria di travaglii chì ùn sò micca specifichi per u so travagliu.

Chì pò significà bonus?

graficu di soldi

Comu avemu dettu prima u bonus hà significati diffirenti sicondu u settore à quale hè appiicatu o di ciò chì avemu parlatu.

Cusì, in assicuranza un bonus deve esse capitu cum'è una riduzione di u pagamentu di a prima. In u casu di u dirittu di u travagliu, stu bonus seria in realtà una remunerazione extra è variabile chì hè aghjuntu à u salariu.

Se parlemu di a lege fiscale in realità menziona a riduzione di una tassa, vale à dì à u fattu di pagà menu di ciò chì avissi da esse pagatu s'ellu ùn era micca appiicatu quellu bonus.

I magazzini stessi, sia fisici sia in linea, ancu ponu offre sconti in quantu à i prezzi chì anu anche si sò più cunnisciuti cù u nome di sconti o offerte.

Cumu registrà un bonus

Bonus Esempii

Quandu avete una cumpagnia è avete bisognu di mantene tutte e cuntabili attuali è trasparenti quant'è pussibule hè impurtante chì i bonus sò ancu cunsiderati in i libri di cuntabilità.

Ancu s'ellu à u primu pò esse qualcosa chì ùn deve esse nutatu, in realtà hè u cuntrariu. Tuttavia fattu in una manera ligeramente diversa.

Facemu un esempiu, imagine chì ci vole à cumprà certi prudutti chì costanu 1000 €. U vinditore vi prupone un scontu di u 10% per avè compru assai, vale à dì chì ùn pagherete micca 1.000 euru ma ùn pagariate solu novecentu euru.

Avà, à Livellu di cuntabilità duvete fà duie entrate in u debitu è ​​in u creditu. Da una parte, in u debitu ci vole à scrive quelli 1.000 euro chì sò a spesa chì avemu avutu à acquistà quelli prudutti chì avemu compru. In u creditu duvemu mette quellu bonus chì avemu ricevutu è chì riduce u valore di ciò chì deve esse pagatu à quellu venditore.

Hè vera chì ùn hè micca un ingressu cum'è pudemu capisce, ma à un livellu di cuntabilità hè. si deve esse messu in questu modu per chjarificà chì riceve una riduzione di ciò chì duvete pagà in tale manera chì quelli 1.000 euru chì tutti i prudutti custanu ùn anu micca esse investitu, ma piuttostu una parte menu.

Bonus Esempii

Assai soldi

Cum'è vulemu ch'ellu sia assai chjaru per voi ciò chì hè un bonus, vi lasciemu alcuni esempi chì vi aiutanu à capisce stu termini.

  • Tariffa fissa in i travagliadori autonomi. Hè custituitu da un bonus di a tarifa mensuale chì ogni impiegatu autonomu deve pagà. Invece d'avè da pagà 275 euro à a securità suciale durante u primu annu, solu una tassa di una sessanta d'euros per mese seria pagata.
  • Bonus di 100% in casi di travagliu autonomu per rischi di maternità, paternità, adopzione, allattamentu o gravidenza. In questu casu, ponu benefiziu senza avè da pagà a tarifa mensile mentre u permessu dura per queste supposizioni.
  • Bonus à l'acquistu di l'articulu. In u casu di i fornituri, assai offrenu certi sconti o bonuses quandu i so cumpratori compranu una grande quantità di i prudutti chì vendenu. Per esempiu, cumprà dece prudutti ùn hè micca listessa per cumprà 10.000 XNUMX di elli. U prezzu per l'unu è l'altru pò esse diffirenti per quelli incentivi chì sò datu à quella persona per acquistà più merchandise ca l'altru.
  • Bonus per l'assunzione speciale. Disoccupati di longa durata, donne, invalidati... sò certi supposizioni chì implicanu un bonus per l'impresa in e quote di sti travagliadori. Dunque, avaristi un "scontu" per l'usu.

Comu pudete vede, ci sò parechji esempi di ciò chì hè un bonus. Hè ancu pussibule chì avete benefiziu di alcuni di elli. U sughjettu hè chjaru per voi avà?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.