Chì sò i trattenimenti

Chì sò i trattenimenti

Unu di i cuncetti chì influenzanu u più u ghjornu à ghjornu sò i trattenimenti. Quessi sò cunnisciuti cum'è quantità chì un contribuente deduce per inserì li cum'è una anticipazione nantu à l'impositi chì devenu esse pagati. Ma, Chì sò i trattenimenti? Ci hè assai tippi?

Dopu vulemu parlà cun voi di u cuncettu di ritenute, di i tippi chì esistenu è di certe peculiarità chì duvete tene contu di stu cuncettu.

Chì sò i trattenimenti

Chì sò i trattenimenti

Se contemu nantu à l'Agenzia Tributaria, definisce e ritenute cum'è "Ammonti chì sò dedutti da u contribuente da u pagadore di certi redditi, cum'è stabilitu in a legge, per inserisceli in l'Amministrazione fiscale cum'è" anticipu "di l'impositu chì u contribuente deve pagà."

I trattenimenti devenu esse intesi cum'è imposizioni di un'autorità ghjudiziale amministrativa chì pò trattene una certa quantità di redditu o redditu di una persona per pagà anticipi nantu à l'impositi chì, in u futuru (cortu, mediu o longu andà) duverete pagà.

Per esempiu, imagine chì site un impiegatu autonomu è chì duvete furnisce una fattura à un cliente. Questu ùn porterà micca solu l'IVA, ma ancu l'impositu nantu à u redditu persunale serà sottumessu. Quella quantità chì hè sottratta hè quella chì hè entrata in u Statu cum'è anticipazione di ciò chì, in u quartu trimestre, serà pagatu (è dunque, quandu vene u mumentu, deve restà quella quantità chì hè già stata pagata).

In altri termini, Parlemu di una certa quantità chì hè trattenuta da un salariu, una fattura o, in definitiva, una percezione economica chì hà per scopu di pagà una parte di l'impositu chì, in un periudu di tempu, duverete pagà.

L'impurtanza di e retenzioni

L'impurtanza di e retenzioni

Parechje persone è prufessiunali sò cuscenti chì devenu fà ritenute nantu à e so fatture è chì, dunque, ùn riceveranu micca a quantità di soldi prevista, ma assai menu. Ma a verità hè chì hè impurtante di fà ritenute per parechje ragioni:

  • Perchè evitanu a froda fiscale. Paghendu una parte di l'impositu davanti, u Statu si assicura chì una persona archivi i so tassi, altrimenti puderia perde soldi. Per esempiu, imaginate chì avete fatturatu è pagate 100 euro. Ma prima avete pagatu 200 euro di anticipu fiscale. Ebbè, sè ùn a presentate micca, perdereste quessi 100 euro di differenza.
  • Perchè migliurà a liquidità di u Statu. Hè inevitabbile tene contu di questu. U Statu riceve soldi da i so citadini è quessa li permette di pagà per adempie i so impegni. Sì avete da aspettà chì tutti paghinu ùn averiate micca soldi per cuntinuà à "travaglià" ciò chì vi obligerebbe à ricorre à i prestiti.

Cume e Ritenute sò Calculate

Cume e Ritenute sò Calculate

A ritenzione hè assai faciule da calculà. Una volta chì sapete quantu duvete sottrae, avete solu bisognu di sapè quale hè a basa, vale à dì, i soldi à i quali devi applicà a ritenuta.

Per esempiu, imaginate chì avete una fattura di 100 euro è duvete rimuovere l'impositu nantu à u redditu persunale. Questa quantità chì duvete rimuovere hè definita da u Statu è hè normalmente uguale ogni annu. In questu casu, parlemu di 15% (ci sò eccezioni secondu u casu, ma in generale hè questa figura).

Ciò significa chì 15% deve esse cacciatu da 100 euro. In altre parolle:

U 15% di 100 euro hè 15 euro. 100 - 15 euro hè uguale à 85 euro. Saria ciò chì riceverete veramente perchè l'altri 15 euro sò per pagà l'impositi.

Quandu applicanu

Ùn hè micca sempre necessariu d'applicà una ritenuta, ci sò casi è eccezioni induve i cittadini è l'imprese ponu sbarrazzassi di elli (ancu se più tardi implica chì pagheranu più tasse).

In generale, duvete applicà una ritenuta quandu:

  • U pagamentu hè sottumessu à tale.
  • U pagamentu supera a quantità o a basa sughjettu à ritenuta.
  • Quellu chì paga hè un agente di ritenuta, vale à dì, una persona indipendente o una sucietà chì deve esse incaricata di entrà per e vostre tasse. Questu vale soprattuttu per i prufessiunali chì si sò registrati in a seconda è a terza sezzioni di l'IAE (Imposta nantu à l'attività economica).
  • U beneficiatu hè sottumessu à ritenuta (normalmente, quandu fatturate una sucietà).

Tipi di ritenzioni

Quandu si facenu retenzioni, ci sò parechji tippi chì duvete cunnosce per esse capaci di applicalli currettamente. È hè chì sia e percentuali sia u redditu chì sò influenzati da e trattenute sò stabilite da un regulamentu.

In generale, i trattenimenti più cumuni sò:

Per affitti

Chiunque abbia una casa in affitto deve fà una ritenuta nantu à e fatture, basta chì a persona chì hà affittatu svolga un'attività ecunomica. S'ellu ùn hè micca, serà necessariu vede se ùn ci hè veramente alcuna ritenzione o se ci sò casi specifici.

Ritenimentu prufessiunale

Custruitu da prufessiunali, hè quellu chì Hè fattu nantu à e fatture ch'elli emettenu per raccoglie per i so prudutti è / o servizii. Questu hè cum'è quellu spiegatu prima, in quale una percentuale di a basa hè dedutta da u tutale. In questu modu, devenu pagà u Tesoru trimestrale tenendu contu di ciò chì anu dighjà pagatu per ogni fattura.

  • Salariu. I salarii stessi portanu una parte retenuta per u pagamentu à u Tesoru. Si tratta di una quantità chì hè trattenuta da u salariu in modo chì u datore di lavoro u possa pagà nantu à u contu di u travagliadore. Quandu si prepara u salariu, si tene contu di u stipendiu grossu, vale à dì, di a quantità di soldi ricevuti prima di e ritenute è à quale hè ritenuta a quantità da pagà à u Tesoru.
  • Dividendi. Se avete dividendi, duvete sapè chì duvete ancu tene li. Hè realizatu nantu à i tituli è l'immubiliare.
  • Per fondi, depositi è tituli à redditu fissu. O prudutti chì sò simuli è chì, per regulamentu, rientranu ancu in u quali hè obbligatoriu di cunservà una quantità.
  • Imposta nantu à u Valore Aggiuntu. Questu hè u più cunnisciutu, in particulare per e so sigle, VAT. Normalmente, i patroni l'applicanu una volta chì danu u prezzu di u pruduttu o serviziu (o mettenu i prezzi cù l'IVA inclusa). Tuttavia, ùn ricevenu micca tutti questi soldi perchè una parte di questu hè da esse pagatu in l'Agenzia Tributaria.

Avà chì cunniscite un pocu di più nantu à i trattenimenti, puderete capisce megliu i regulamenti chì li guvernanu è se fate bè e fatture o sì vi trattenenu bè nantu à a nomina.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.