Chì ghjè a CNMV

CNMV

Sicuramente in qualchì occasione avete intesu parlà di a CNMV. Tuttavia, queste acronimi nascondenu in realtà un organisimu abbastanza impurtante, Sapete ciò chì hè a CNMV?

Quì sottu chjarificemu à chì riferisce questu organu, quali sò e so funzioni, chì a forma, quale hè a so regulazione è altri punti chì duvete tene in considerazione.

Chì ghjè a CNMV

A CNMV hè l'acronimu chì cumprenenu a Cummissione Naziunale di u Mercatu di Valori. In altre parolle, hè una entità chì hà per scopu di vigilà i mercati di i tituli in Spagna è chì questi sò in cunfurmità cù l'operazione è e regule chì sò state accettate.

Sicondu a RAE, questa entità hè cuncettualizata cusì:

"Autorità amministrativa indipendente chì hà per scopu di vigilà è ispezionà i mercati di valori mobiliari è l'attività di tutte e persone fisiche è giuridiche implicate in u so trafficu, l'eserciziu nantu à elli di u putere di sanzione è l'altre funzioni chì ponu esse attribuite. lege. In listessu modu, assicura a trasparenza di i mercati di securità, a furmazione curretta di i prezzi in elli è a prutezzione di l'investitori, prumove a diffusione di qualsiasi infurmazione necessaria per assicurà a realizazione di questi fini ".

Da induve veni

A CNMV hè stata creata quandu u Lege 24/1988, di u Borsa, chì supponeva una riforma sana in u sistema finanziariu spagnolu. Nel corso di l'anni, hè statu aggiornatu per mezu di leggi chì l'anu permessu di adattassi à e richieste è à l'oblighi di l'Unione Europea, finu à avà.

Da quellu mumentu, una di e so missioni hè di raccoglie informazioni nantu à e cumpagnie chì sò elencate à a Borsa, è ancu nantu à e emissioni di tituli chì sò fatti in Spagna, in più di monitorà i muvimenti chì si verificanu in u mercatu o di serve l'investitori. . Ancu se in realtà anu assai più funzioni.

Funzioni di a CNMV

Funzioni di a CNMV

Fonte: Espansione

Puderemu dì chì u L'obiettivu principale di a CNMV hè, senza dubbitu, di surveglie, cuntrullà è regulà tutti i mercati di securità chì operanu in Spagna, per garantisce a sicurezza, a solvibilità è a prutezzione di e figure chì intervenenu in questu. Tuttavia, sta funzione ùn hè micca faciule, nè hè l'unica chì svolge.

È hè chì, in più di quì sopra, hà altri tippi di funzioni, cume l'assegnazione di codici ISIN (Numeru Internaziunale di Identificazione di Tituli) è CFI (Classificazione di Strumenti Finanziari) à emissioni di tituli chì sò fatti in Spagna.

Serve ancu per cunsiglià u Guvernu è u Ministeriu di l'Ecunumia, in più di participà attivamente cù l'istituzioni internaziunali.

Nantu à u so situ web pudemu vede e funzioni è a forma di azzione di sta Cummissione in quantu à u mercatu primariu, secundariu, u stabilimentu, a compensazione è a registrazione di i tituli è ancu in ESI (Cumpagnia di Servizi d'Investimentu) è IIC (Fondi è Cumpagnie di Investimenti) ).

Quale forma a CNMV

Quale forma a CNMV

A struttura di a CNMV hè cumposta da trè pilastri fundamentali: u Cunsigliu, un Cumitatu Cunsultativu è un Cumitatu Esecutivu. Tuttavia, ci sò ancu trè direttori generali, per a supervisione di e entità, per a supervisione di u mercatu è unu per u serviziu ghjuridicu.

Detallendu ognuna di queste avemu:

Cunsigliu

U Cunsigliu hè incaricatu di tutti i puteri di a CNMV. Si cumpone di:

  • Presidente è Vice Presidente. Quessi sò numinati da u Guvernu per mezu di u Ministru di l'Ecunumia chì hè quellu chì li ricumanda.
  • Un Direttore Generale di u Tesoru è di a Politica Finanziaria è u vicegovernatore di a Banca di Spagna. Sò i Cunsiglieri nati.
  • Trè Cunsiglieri. Sò numinati ancu da u Ministru di l'Ecunumia.
  • Sicritariu. In questu casu, sta figura hà una voce, ma nisun votu.

Tra e funzioni svolte da u Cunsigliu ci sò:

Appruvà Circulari (da l'articulu 15 di a Legge 24/1988, di u 28 di lugliu), u Regolamentu Internu di a CNMV, u prugettu preliminariu di bilanci di a Cummissione, i rapporti annuali secondu l'articulu 13 di a Legge 24/1988, di u 28 di lugliu, è articulu 4.3 di stu Regolamentu è u Rapportu nantu à a funzione di surveglianza di a CNMV. Sarà ancu incaricatu di nominà è destituisce i Direttori Generali è i direttori di Dipartimentu, oltre à istituisce u Cumitatu Esecutivu è alzà i conti annuali à u Guvernu.

Cumitatu esecutivu

Questu hè cumpostu da un presidente è un vicepresidentu, trè cunsiglieri è un secretariatu. Trà e so funzioni sò:

Preparate è studiate e materie da presentà da u Cunsigliu di CNMV, studiate è valutate e cose per u Presidente, coordinanu l'azzioni cù l'urgani governativi di a Commissione, appruvanu l'acquisti di beni di a Commissione è risolvenu l'autorizzazioni amministrative.

Cumitatu cunsultativu

Furmatu da un presidente, dui secretarii è rappresentanti di l'infrastrutture di u mercatu, emittenti, investitori è entità di creditu è ​​assicurazioni. Include ancu rapprisentanti di gruppi prufessiunali, prufessiunali di prestigiu ricunnisciutu, raprisententi di u Fondu di Garanzia di l'Investimenti è di e Comunità Autunome cù un mercatu secundariu ufficiale.

In più di questi grandi figuri, a CNMV hà una Direzzione Generale per l'Entità, una per i Mercati, un'altra per u Serviziu Legale, è una per a Politica Strategica è l'Affari Internaziunali. In più di un Dipartimentu di Cuntrollu Internu, Sistemi d'Infurmazione, un Segretariatu Generale è una Direzzione di Cumunicazione.

Quale regula

Avà chì cunniscite un pocu di più nantu à a CNMV, Vulete sapè quale sò e persone è / o l'imprese chì regula? In particulare parlemu di:

  • E cumpagnie chì emettenu azzioni sia in u mercatu primariu sia in u secondariu.
  • Aziende chì furniscenu servizii d'investimentu.
  • E cosiddette cumpagnie fintech.
  • Cumpagnie d'investimentu cullettivu.

Questu permette à l'investitori di uttene u sustegnu di sta istituzione quandu investenu in u mercatu di borsa cù tutte e garanzie è sicurezza possibili.

Regolamenti CNMV

Regolamenti CNMV

A CNMV hè guvernata da dui regulamenti, chì sò quelli chì cuntrolanu u bonu travagliu di questu organu. Da una parte, u Regolamentu Internu di a CNMV. Da l'altra, u codice di cumpurtamentu.

Benintesa, mancu duvemu dimenticà ci di a Legge 24/1988, di u 28 di lugliu, nantu à a Borsa, è di i so rispettivi cambiamenti in leggi successive.

Vi hè oramai più chjaru ciò chì hè a CNMV?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.