Aiutu famigliali

aiutu familiale

Disoccupazione, indennità di disoccupazione, aiutu di famiglia. Diventa sempre più cumunu chì questi termini sianu nantu à e vostre labbre appena si perde u travagliu, postu chì certe volte truvà un altru hè abbastanza difficiule da truvà. Ma, parechje volte, i dui termini sò i più cunnisciuti; micca cusì u terzu.

Se vulete sapè chì hè l'aiutu di a famiglia, Chì esigenze devenu esse soddisfatte per dumandalla, cumu fà è ciò chì comporta, allora parleremu di tuttu què affinchì a capiscite perfettamente.

Cosa hè l'aiutu di a famiglia

Cosa hè l'aiutu di a famiglia

In termini generali, "aiutu à a famiglia" hè un pagamentu di circa 451,92 euro à u mese chì hè offertu à i disoccupati chì anu responsabilità famigliali è chì, perchè ùn anu micca un travagliu, è anu ancu esauritu u benefiziu per disoccupazione, o ùn a ponu micca raccoglie, ùn ponu micca risponde à e spese ch'elli anu.

Tuttavia, qualcosa chì assai pochi sanu hè chì, per l'aiutu di a famiglia, ci sò in realtà dui tippi di sussidi, chì sò ancu diversi l'uni da l'altri.

  • Aiutu famigliali. Cuncirnendu una suvvenzione chì si coglie dopu chì a prestazione di disoccupazione sia stata esaurita. Tuttavia, ùn li danu micca à tutti, ma deve esse una mancanza di redditu in più di l'esistenza di responsabilità famigliali.
  • Aiutu famigliali. Hè dinò una suvvenzione ma, à u cuntrariu di a precedente, hè fatturata quandu ùn si pò accede à l'assicuranza di disoccupazione. Avà, per ch'ellu sia appruvatu, duvete avè almenu 90 ghjorni di cuntribuzioni, in più di i carichi famigliali.

Cumu pudete vede, tramindui sò listessi, ma i requisiti stessi sò totalmente diversi.

U sustegnu familiale hè carcu per sempre?

Innò, u sustegnu di a famiglia hà una "data di scadenza". A prima causa chì pò fà ritruvà st'aiutu hè perchè un cuntrattu di travagliu hè firmatu cù u travagliadore. In mancanza di risponde à unu di i requisiti, chì hè di mancà redditu, l'aiutu serà automaticamente annullatu. Avà, questu ùn significa micca chì ùn pò micca esse ripresu, tuttavia, tuttu dipenderà da ogni casu specificu.

In generale, l'aiutu hè fatturatu solu per 18 mesi. Questu hè rinnuvatu da sei à sei mesi. Ma ci sò casi chì dura più. Per esempiu:

  • Disoccupatu di menu di 45 anni cù prestazione di disoccupazione esaurita (ma avendu ricevutu per almenu 6 mesi). Seranu intitulati à 24 mesi d'assistenza familiale.
  • Persone disoccupate di più di 45 anni cù prestazione di disoccupazione esaurita (ma chì l'anu ricevuta da almenu 4 mesi). 24 mesi d'aiutu.
  • Persone disoccupate di più di 45 anni cù prestazione di disoccupazione esaurita (ma chì l'anu ricevuta per almenu 6 mesi). Puderanu aumentà a durata finu à 30 mesi massimu.

Cume dumandà per aiutu à a famiglia per stanchezza di u disimpiegu

Cume dumandà per aiutu à a famiglia per stanchezza di u disimpiegu

Se avete mancatu u disoccupazione è ùn pudete micca truvà un impiegu, pudete dumandà una assistenza famigliali per u esaurimentu di l'assicuranza di disoccupazione. Avà, duvete risponde à una serie di requisiti chì sò:

  • Avè compiu a greva.
  • Restà disoccupatu è registratu cum'è cercatore d'impiegu.
  • Aspetta un mese. Hè chjamatu u "mese di l'attesa", trà quandu u disimpiegu hè esauritu è ​​l'assistenza familiale hè dumandata, per vede se pudete truvà un impiegu.
  • Avè carichi famigliali. Per e persone dipendenti di a famiglia si capisce chì sò zitelli di menu di 26 anni, ma ancu u coniuge (se questu dipende economicamente da unu) o figlioli disabili.
  • Ùn avè micca un redditu superiore à u 75% di u salariu interprofessionale minimu.

Se soddisfate i requisiti, devi dumandà una assistenza per a famiglia in 15 ghjorni lavorativi dopu à a fine di u mese d'attesa. Per fà questu, duvete andà à u SEPE (o fà in ligna) è aspittà ch'elli rispondenu. Duvete avè u DNI à a manu, sia u vostru, sia u libru di famiglia è l'ID di u coniuge; un documentu bancariu induve appare u numeru di contu; è prova di redditu.

Cumu dumandà aiutu sè ùn avete micca u dirittu à u disimpiegu

Cumu dumandà aiutu sè ùn avete micca u dirittu à u disimpiegu

Ci hè parechje persone chì, quandu un cuntrattu di travagliu finisce, ùn anu micca u dirittu à u disimpiegu, perchè ùn anu micca 360 ghjorni di cuntribuzione. Quandu ciò accade, è u restu di i requisiti chì avemu menzionatu prima sò soddisfatti (dipendenti di a famiglia, chì ùn anu micca più di 75% di u SMI di redditu è ​​esse disoccupatu), pudete dumandà aiutu à a famiglia.

Ben avà i tempi per coglie lu sò assai diversi.

  • Se avete cuntribuitu solu 3-4-5 mesi, è avete dipendenti di famiglia, puderete raccoglie u sussidiu solu per 3-4-5 mesi, micca di più.
  • Se avete cuntribuitu più di 6 ma menu di 12 mesi, allora u sussidiu serà di 6 mesi se ùn avete micca dipendenti di famiglia, o 21 se sì.

Finchè cuntribuite per più di 12 mesi, pudete dumandà a prestazione di disoccupazione.

Perchè ùn caraghju micca 451 euro?

Malgradu u fattu chì, cum'è noi vi diciamu, l'assistenza à a famiglia hè di 451 euro, ci sò parechji casi in cui a ghjente ùn a carica micca, è paganu 60 euro, 120, 225 euro ... Perchè accade?

Veramente Ùn hè micca chì si sò sbagliati in u SEPE, ma chì ci hè una "piccula stampa" di quale nimu vi informa, è hè ciò chì rende u vostru aiutu cusì picculu malgradu avè carichi di famiglia.

Ciò chì accade hè chì, da u 2021, per calculà l'assistenza familiale, l'ultimu cuntrattu chì avete firmatu hè presu in contu. S'ellu hè un cuntrattu à part-time o à l'ora, allora u Statu ùn paga micca u 100%, cum'ellu avia fattu nanzu, ma face invece una proporzione secondu l'ore travagliatu.

Se travagliate a metà di a ghjurnata di travagliu, uttene a metà di l'indennità. Se travagliate menu ore, avete menu aiutu. Semplice cum'è questu. Nanzu, tutti l'aiuti eranu pagati se tutte e cundizioni eranu soddisfatte; priscinniri di ciò chì era u vostru ultimu cuntrattu.

Ancu cusì, se pensate chì sia statu un sbagliu, hè megliu fà un appuntamentu faccia à faccia in un uffiziu SEPE è presentà u vostru casu. Perchè ancu elli ponu fà sbaglii qualchì volta.

U sustegnu di a famiglia hè più chjaru per voi? Avete qualchì dubbitu? Diteci è cercheremu di aiutà vi à risolve lu. Un'altra opzione chì pudete piglià hè di cercà cunsiglii postu chì, in questu modu, pudete presentà u vostru casu particulare è uttene una soluzione più adatta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.