A paura di u Coronavirus di Wuhan si move in i mercati finanziarii

U Coronavirus è a so relazione trà e borse

Uni pochi ghjorni fà, nimu ùn sapia ciò chì era, è attualmente u Coronavirus di Wuhan diventa unu di i temi principali di a ghjurnata. A so apparizione insolita è brusca hà messu in cuntrollu l’autorità chinese è u mondu sanu. Tutta sta nervosità hà influenzatu i mercati borsari di u mondu, cù ogni nutizia chì apparisce. U Coronavirus hè veramente una Epidemia da Paura? Perchè i mercati borseri soffrenu i calati di l'ultimi ghjorni? E gocce di cuntribuzioni sò veramente ligate à a nova malattia?

Aspettemu tutti l'evoluzione di l'epidemica, è hè quessa a so diffusione hè assai rapida. Ancu se ùn si sapia assai di a so natura, l'autorità sò andate à travaglià per piantà a so avanzata. Cusì, i primi segni cumincianu à esse visti per capisce cumu funziona, è cusì per pudè piglià megliu misure di cuntrollu. A paura, tuttavia, vene sta volta in e cundizioni intornu à u Coronavirus, è sopratuttu da u locu induve hè accadutu è quandu coincide cù u Capu d'annu lunare chinese. Hè solu un mumentu induve ci sò parechji milioni di spiazzamenti naziunali è internaziunali. Una epidemia cù una natura chì a rende sfarente sta volta.

Cosa hè u Coronavirus di Wuhan?

U Coronavirus scuzza forte i sacchetti chì soffrenu forti cadute

U Coronavirus di Wuhan appartene à a famiglia di Coronavirus, un grande gruppu di virus RNA cun una busta virale cumuna. A data, ci sò 39 diversi tipi di Coronavirus, di vari tippi d'infezioni secondu quale hè. Alcuni cun sintomi più lievi cum'è u fretu cumunu, altri cum'è bronchite, bronchiolite, pneumonia, sindrome respiratoriu di u Mediu Oriente (cunnisciutu cum'è MERS-CoV) o sindrome respiratoriu acutu severu (SARS-CoV).

Coronavirus di Wuhan (2019-nCoV), ricorda assai l'epidemia di SARS di u 2002-2003. Arnau Fontanet, capu di u dipartimentu di l'epidemiulugia à l'Istitutu Pasteur in Parigi, hà dettu chì u novu virus 2019-nCoV hè 80% geneticamente uguale à u SARS. Stu paragone hà purtatu à a cunclusione chì forse puderia esse una mutazione SARS.

In più, hè statu dettu eri chì avia a caratteristica chì hè contagiosa ancu prima chì i sintomi cumincianu à manifestassi. Tuttavia, hè statu ricusatu di recente, ciò chì dà una aura di certa ignuranza è studiu continuu per capisce u funziunamentu di a malatia.

Evoluzione è espansione di l'epidemica

Evoluzione è espansione di u coronavirus wuhan

Ci hè una preoccupazione chì si pò sparghje à scala globale, chì a Cina ùn possa micca cuntene u virus è causà una pandemia. Per capisce a magnitudine di a materia, basta à fighjà i dati uttenuti ghjornu dopu ghjornu. Frà i più rilevanti, i seguenti devenu esse evidenziati:

  • U numaru di casi cunfirmati hè aumentatu in una settimana da 220 à 2.850. Moltiplicendu per 13. Questa era una data d'eri, luni, 27 di ghjennaghju, oghje oghje, u 28, à u mumentu di a scrittura di sti filari, ci sò dighjà 4.500 infetti.
  • U numaru di morti registrati hè andatu da 3 à 81 in una settimana. Moltiplicendu per più di 25 volte. Questu u 27 di ghjennaghju, oghje marti 28, hè stata annunziata a cifra di 106 morti, 25 di più chè eri. L'ultimu numeru di persone guarite hè statu 60.
  • L'OMS hà rettificatu ieri un raportu induve elevava u risicu internaziunale da "moderatu" à "altu". À u livellu naziunale di a China, a valutazione di risicu hè "assai alta".
  • Ci hè 44 casi documentati fora di a Cina di e persone chì anu cuntrattu a malatia. Trà i sfarenti paesi truvemu Singapore, Francia, Germania, Australia, Tailanda, Malesia, Corea di u Sud, Giappone, Stati Uniti, Vietnam, Nepal è Canada.
  • U presidente di i SUA, Donald Trump hà twittatu eri chì l'assistenza hè offerta à a Cina per cuntene u virus.

Chì settori sò più dannighjati?

casca in i mercati borsarii per via di u coronavirus

Viste e misure per cuntene l'epidemia chì sò aduttate da i guverni, diverse cumpagnie cumincianu à registrà forti calate di u mercatu di borsa. L'investitori, guidati da a paura di l'evoluzione chì u Coronavirus di Wuhan puderebbe finisce per avè, sparghjenu rapidamente l'azzioni. Frà i settori i più tocchi truvemu hotelieri, hoteli di lussu, cumpagnie aeree, è certe materie prime. Se no, tutti per un generale soffrenu diminuite, u più pronunzianu avemu da truvà trà quelli menzionati prima.

U rallentamentu ecunomicu chì cummencia digià à esse rimarcatu, hè trasferitu in sti settori. Meliá, cù i so 5 alberghi chì operanu in Cina, hà indicatu chì a so occupazione hè bassa, mentre e so azzioni anu registratu una calata di 5% ieri. Da l'altra parte, e cumpagnie aeree cuntinueghjanu oghje cù calate, cù un pocu di più di muderazione paragunatu à u ghjornu neru ch'elli anu patutu eri. Imprese cum'è IAG ricunnoscenu avè resu più flessibili i tassi di i so voli Iberia per Shanghai.

Chì duvete aspittà da l'impattu di u Coronavirus in i mercati?

chì duvete aspittà da i mercati bursali dopu u coronavirus

Diversi esperti è analisti finanziarii anu vulsutu enfatizà quellu l'impattu annantu à l'ecunumia hè sempre abbastanza imprevedibile. Micca per questa ragione, ci sò diversi attivi chì per a so natura ponu avè un rendimentu megliu, cum'è quelli elettrichi o farmaceutici. Ancu l'assi di rifugiu sicuru, cum'è l'Oru è l'Argentu, stanu realizendu alcuni aumenti in vista di quellu capitale chì prende profitti è cerca rifugiu. È hè chì ùn duvemu micca dimenticà què ci hè una grande tendenza ascendente generale in l'ultimi mesi, induve i mercati parianu cresce senza teme alcuna ripercussione nantu à i profitti corporativi. Mercati à massimi storichi in u casu di l'USA o massimi annuali in casu d'Europa.

I livelli à i quali i prezzi sò ghjunti, cù multipli esigenti, sò abbastanza alti per chì ogni eventualità abbia un effettu sensibile nantu à i mercati.

Avemu da aspittà per vede l'evoluzione è u modu in quale a malatia hè affruntata. Cumincià à piglià pusizioni nantu à questu pò esse sughjettivu, è à a so volta affrettatu. A manuvra in questi casi richiede una grande anticipazione è capacità di reazione. In listessu modu, diversi esperti è analisti anu ricurdatu ancu chì in u passatu quandu apparianu altri virus, cum'è SARS, una volta stati cuntrullati, ci eranu boni recuperi di u mercatu di borsa. Intantu, in cambiu, alcuni d'elli ricordanu ancu cume l'azzioni sò calate durante i prossimi mesi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.